BLOG
Hogyan dolgozunk?
HOGYAN DOLGOZUNK? Aki, azt mondja, hogy eljutott már oda, hogy nem kell értékesíteni, mert az ügyfelek adják egymásnak a kilincset, bennem mindig kérdéseket vet fel.
GIZELLAWINERY
GIZELLAWINERY Újszerű megközelítéssel álltunk neki a feladatnak, hiszen a külpiaci stratégiája Szilágyi Lászlónak eltért a hétköznapitól. Egy olyan oldalt építettünk, mely a termékeket és a
BALASSABOR
BALASSABOR Balassa István az 50 legjobb magyar borász közösségének tagja, a Balassa Bor Kft. tulajdonosa azzal keresett meg bennünket, hogy szeretné felfrissíteni a webáruházát. Új
GIZELLAPINCE
GIZELLAPINCE Szilágyi László, az 50 legjobb magyar borász közösségének tagja, a Gizella Pincészet tulajdonosa keresett meg bennünket, hogy szeretne egy új honlapot, új értékesítési csatornát,
Hogyan dolgozunk?
Aki azt mondja, hogy eljutott már oda, hogy nem kell értékesíteni, mert az ügyfelek adják egymásnak a kilincset, bennem mindig kérdéseket vet fel. Ahogy egy vezető minden nap vizsgázik, úgy egy szolgáltató folyamatosan értékesít. Önmagát adja. Így van ez velünk is. Akkor is szakmai szemmel nézzük meg a honlapokat, ha szállást, vagy például bútort keresünk, és előfordul, hogy felvesszük a kapcsolatot a tulajdonossal, hogy megkérdezzük milyen stratégiája van a digitális értékesítés terén, mit szeretne elérni, amiben támogatni tudjuk.
Az első telefonálás, kezdeti levelezés, sőt még akár az első tárgyalás feladatai hozzám tartoznak. „Elvégzem a házi feladatot”, vagyis megnézem a céget, az eredményeket, minősítem, hogy milyen programkörnyezetre van szükség: erre az értékesítés típusa, kedvezményrendszere megadhatja a választ. Julival közös döntést hozva, ha úgy látjuk, hogy a profilunkba vág és el tudjuk készíteni az oldalt, akkor indul egy nem túl részletes, de a főbb és lényeges pontokat tartalmazó specifikáció/ajánlat készítés, amelynek elfogadása után szerződéskötés és előlegfizetés következik.
Juli építi a honlapokat, keresi a megoldásokat a koncepció megvalósításához, közben időről-időre ő egyeztet már a megrendelővel, prezentálja a haladást, azonosítja az új igényeket. A közös munka során nemcsak honlapot építünk. Ha igény és megbízás van rá, akkor a partner lehetőségeihez mérten javaslatokat teszünk, hogy milyen ötleteket tudna megvalósítani a további fejlődés, növekedés érdekében.
Hogyan dolgozunk tehát? Alaposan, körültekintően, pontosan, precízen, de a legfontosabb, hogy jókedvűen: arra törekedve, hogy közben jól érezzük magunkat és hogy partnereinknek is sikerüljön átadni a hangulatot.
Nálad kezdhetjük?